Saturday, 21 January 2012

TENTANG DIA


Entry kali ni bertajuk tentang dia. Dia tu siapa ye? Dia adalah seorang yang aku sayang. Bila dia tiada aku akan merindui dia. Bilaku berduka akan ku cari dia. Dia adalah seorang manusia. Dan kalau dia sedih pun, dia akan cari aku..hehe.. Baru-baru ni, aku dapat hadiah... Waa~ hadiah? Siapa yang tak nak hadiah kan..hehe taraa.. ni semua apa yang aku dapat. ada lagi satu, tapi lupa nak amik gambar..peace ^^ hehe 
ni la hadiahnya.. kotak dia punya lah besar kan.. tapi ni xnampak besar sebab ambil gambar dari sudut atas. But, kotak bukan segalanya..Yang penting i really-really appreciate it friend..

i love u too.. thanks for being my friend


 i love star too much.. terima kasih untuk citarasa kita yang sama ni =)

tisu? kenapa tisu? walaupun nampak simple, tapi bagi aku, dia bagi tisu sebab dia xnak aku bersedih. Kalau bersedih pun aku dah ada persiapan. Apa buktinya? ni buktinya, aku dah ada tisu. Boleh buat kesat air mata. For my lovely friend, if  you feel lonely or sad and you think you have nobody, u're wrong! Because u have me!
video
lagu untukmu teman ^_^

p/s:akusayangkaula.terimakasihkeranasudijadikawanakudananggapakusebagaikawanbaikkau.akuhargaidanharappersahabatankitakekalselamanya..
"FRIENDSHIP WILL NEVER END"

No comments:

Post a Comment