Tuesday 15 May 2012

KEHILANGAN vs PENAWARNYA =)

aSSAlamualaikum cinta =)

Cinta? Haa, dalam diam rupanya aku dah jatuh cinta rupanya.. Ish..ish.. takde la, aku memain je. hehe =)
Entry aku pada kali ni nak cakap pasal kehilangan sesuatu dan berusaha mencari PENAWARNYA. Haa, apa yang dikatakan kehilangan dan penawar tu ye? Haa, teruskanlah membaca ye.. peace =p

Bercakap pasal kehilangan ni, sukalah aku memperingatkan diri sendiri supaya sedar bahawasanya ujian Allah itu ada hikmahNYA. Allah hilangkan sesuatu daripada diri kita, DIA pasti akan gantikan dengan sesuatu yang lebih baik kan =).. Kat sini aku tak nak bercerita apa yang telah hilang, tetapi nak cerita tentang ape yang aku dapat sebagai penawarnya..

Aku dapat balik kawan-kawan aku =) Syukur, Alhamdullillah =D.. Tapi kalau nak cakap pasal kawan ni, kadang-kadang aku sedih gak.. Sebab ape? Haa, tengok ayat aku kat gambar bawah ni...
Tapi tak kesah la ape yang korang rasa.. Yang penting, aku akan Sayang korang dan takkan lupa korang sampai bila-bila.. InsyaAllah =)

t
kawan sejati itu ibarat air .. walaupun dicincang, ianya tidak akan putus =)


No comments:

Post a Comment