Monday 28 May 2012

ANDAI KAU TAHU

FAKTA vs AUTA

Andai kau tahu aku benci kau
Andai kau tahu aku menyampah kat kau
Andai kau tahu aku tak suka kau
Andai kau tahu aku tak nak tengok lagi muka kau

TAPI 

Aku tahu kau tak tahu
Aku tahu kau tak mengerti
Aku tahu kau tak memahami
Aku tahu kau tak merasai

AKU NAK KAU TAHU

Aku suka kau
Aku rindu kau
Aku sayang kau
Aku cinta kau

TAPI AKU LEBIH INGIN KAU TAHU

Aku lebih suka tengok kau bahagia
Aku lebih rela kehilangan kau
Aku lebih redha kau tak muncul dalam hidup aku
Aku lebih gembira kalau kau katakan perkara sebenar

KETAHUILAH

Menyayangi bukan bererti memiliki
Memiliki bukan bererti ikut kehendak hati

JADI

Aku ingin cuba untuk melepaskan kau pergi
Pergi mendapatkan orang yang boleh membahagiakan kau
Orang yang boleh membuatkan kau tersenyum selalu
Orang yang mampu menjadi pendorong hidupmu

No comments:

Post a Comment